Nézzünk két szempontot. Legyen szolgáltatás és termék.
Egy szolgáltatás bemutatása minőségi reklámfilmekkel, egyrészt egyedivé teszi a márka szolgáltatását, másrészt vonzóbb egy döntéshozatalban.
Ha választani kellene két különböző cég közül ugyanazon vagy nagyon hasonló szolgáltatással nem biztos, hogy csak a szolgáltatás díja fog dönteni. Egy reklámfilmmel bele lehet mutatni, hogy miben vagyunk mások, mint egy konkurencia. Sokkal több információ közlést tud nyújtani, mint egy képekkel illusztrált szolgáltatás. Ezáltal a döntésünket is nagyban befolyásolja mindez.
Egy termék értékesítése is nagymértékben befolyásolja, ha rövid kis reklámfilmekkel mutatjuk be vásárlóink részére. Ezek a rövid kis reklámfilmek akár szolhatnak a kicsomagolástól kezdve az összeszerelésen át a termék használatáig. Természetesen mindehhez olyan termék is van szükségünk mellyel mindez kivitelezhető.
Itt is ahogyan a szolgáltatás példájánál az információ áradat közlése a lényeg.
Tehát összegezve, minél több információt tudunk meg egy termékről, sokkal nagyobb az esély a magasabb értékesítésre mind, ha csak szöveges tartalom és illusztrálja mindezt.
Köszönöm megtisztelő figyelmed:
Szerző: Sándor István – Frontend developer